Pages

Tuesday, January 12, 2010

Layap



Tok baby yang aku jumpa dekat Rajah Court. Kiuttt hooo? Layap jak nya diat aku yang gago nak ngambik gambarnya. Sebenarnya, aku yang layap diat baby ya. Makaseh  ngan bapaknya. Di-junjongnya anaknya, sebabnya tauk aku mok ambik gambar anaknya. Thank you uncle. My precious picture!

 
Mun kita kayo-kayo rah Waterfront. ( Image Courtesy of etawau.com)


Then nemu urang berambut gitok, layap juak kita olehnya bah. Lebih-lebih gik dak nemiak gik kecik. Mestinya piker orang berambut gia ya ‘Trojan’.


Kadang-kadang mun temu orang yang “stedey”, kira komanlah mun ada orang laki layap diat macam gambar ya.


Sik kiralah nya jual cucor tepi jeraya kah. Boleh mendatangkan “layap” kepada mata-mata lelaki yang berkenaan. (Termasok akulah..Haha)


Layap ya kiranya terlelap lah. Bergantong juakla, macam ney kita pakey word ya. Yerdeh, tang kiut jak rupa aku tido tok owhh? (Nakpakah?)

 
Apa endak didiat nyeng ya owh? Kiutt ada jak nyeng ya. Biru jak mata. Diat apa ya nyeng? Diat iklan KFC kah? Nelan aek liyor lah kau tek nyeng?  (Ney lah nyeng ya pandey nyaut. Kau tok ehhh)



‘Message’ time driving pun bahaya. Kelak alu layap bah. Alu “sik awas” mata time driving. Jangan di-amal gilak perangei  gitok eh. Isok lusak boleh reply ‘message’ ya bah. Mun eksiden kelak, endakkah susah. Concern lah kiranya aku tek. Ahah!


Ps: Sak kitak orang layap baca blog aku. GIk asa. Haha


7 comments:

  1. polah note hal 'sik awas' gik. haahhaahah

    ReplyDelete
  2. kak ade, kmk bok terpiker juak tek. hehehe

    ReplyDelete
  3. kmk pernah juak dolok bmeses time driving tp kak accident alu jerak kt org *sigh*

    ReplyDelete
  4. aiee.. comel na baby ya eh. geram ngga nya :P

    ReplyDelete
  5. aiyiee..sik ngerepak ari tok tek?? boring la mun ktk sik ngerepak hehehe

    ReplyDelete
  6. tiqa eh. bebait driving. boh bermessage. bahaya bah.

    haha. jap, katok kmk post aaa....sik juak ngerepak, ngerecho ajak. haha

    ReplyDelete
  7. ena, aok ho, kiuttt ada baby yaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...