Pages

Tuesday, June 8, 2010

Boobs


‘Boobs’ atau payudara perempuan adalah keindahan alam yang sekda tandingan di alam semesta. I'll leave sex-related elements out from my entry ok. Tok kita berkongsi info jak tok, no offence ok? Tok Sheyla Hershey dari Brazil, nya ada ‘boobs’ paling besar di dunia. Dah ‘official’ dah pun, sebab dah masok ‘Guinness World Record’ dalam tahun 2009. Tok pun lekak 9 igek pembedahan. Size ‘boobs’ nya? 38KKK. Baginya seksi lah kali nak owh?
 (Sila klik: Sheyla)


Bagi akukah yang sedang-sedang ajak cukuplah. Sik perlulah besar gilak bah 
Koman-koman banyak aek kedak Ayu Raudhah cukuplahh.
*Mena ya. Ahah*
(Sila klik: Banyak Aek)

Ada organisasi pompuan di Amerika yang memperjuangkan hak untuk pompuan ‘topless’ di khalayak orang rami. Sidak ‘claim’, mun laki boleh bukak baju di depan orang rami, sidak pun berhak juak. Nang apalah owh? Sik paham indah aku dak tok.
 (Sila klik: GoTopless)


‘Breast’ kerek pompuan biasanya besar daripada nok belah kanan. Sik wujud, duak-duak ya cun-cun sama saiz sebab selalunya nok belah kerek ya lebih besar dari belah kanan. Tapi disebabkan perbezaan ya sik ketara gilak, selalunya sik diperasan pun.

‘Boobs’ pompuan selalunya adalah benda pertama yang didiat oleh laki berbanding dengan bahagian lain selain bahagian ‘sexy back’. Tauklah apa maksud 'sexy back' ya nak? *Ahaha* ‘Victoria University of Wellington dah polah kajian tentang tok. Menurut kata sidak, diat ‘boobs’ pompuan waima untuk beberapa menet dalam sehari boleh membantu meningkatkan kesihatan lelaki. Bukan apa, mun laki diat ‘boobs’ pompuan, denyutan jantong akan meningkat, lalu dapat meningkatkan peredaran darah, sekaligus dapat merendahkan risiko untuk dapat strok dengan sakit jantung. Sapa udah nikah ya, boleh ngamal petua tok.
(Nang ‘heaven’ lah owh?)
*Ahah*


Hmm. baca dirikpun lah k? Supan aku maok tulis.
*Haha*


Sekali gik, sila baca dirikpun k?
*Supan bah maok 'translate'. Haha*


Mengekot sejarah, 'bra' dah wujud menseya dolok, Abad ke 7 sebelum Masihi. 
Nang dah lamak duhal owh?

Kulit di bahagian ‘boobs’ adalah lebih nipis daripada mana-mana bahagian pompuan yang lain. Mun pompuan maok pegi jumpa doktor untuk ‘check-up’, ne tauk ada ketumbuhan dalam ‘boobs’, sebab mun ada ketulan dalam ‘boobs’, ya mungkin boleh jadi kanser kelak, sebagusnya jumpa doktor lekak datang bulan. Sebab kulit 'boobs' waktu ya lebih senang untuk diperiksa oleh doktor or sidak nurse rah spetar. Haa, jangan kitak urang sik tauk!
(Sila klik: Boobs Facts)

Di Hong Kong, kita boleh dapat ijazah dalam ‘Bra Studies’ dari 'Hong Kong Polytechnic University’. Di sia, sidak akan ngajar macam ne maok ‘design and build’ bra. Ada yang berminatkah? Boleh check link dibah tok. Boleh jak apply ke sia.
(Sila klik: HK Poly)

Galaksi Bimasakti atau ‘Milky Way galaxy’ tempat terletaknya sistem Suria dapat nama sebab, orang purba Greeks piker, ya terjadi dari titisan susu dari ‘breasts’ Hera, Dewi Greek.
(Sila klik: Milky Way)


'Lastly', wahai pompuan ekotlah nasehat tok, jangan merokok. Kelak "kendor" kelak bah, "gugok" bah kata orang. Tapi mun semulajadi, ya lain cerita. Pakeylah krim yang sesuai dan pakeylah bra yang betol, sak "keindahan alam" seorang wanita dapat dijaga dengan sempurna. Sik rugi bah nyaga keindahan alam yang amat indah di planet bumi. 
(Laki untong juak bah, *nyum-nyum*)
*Paloi. Haha*

Sila klik: 
Site 

20 comments:

  1. Setuju aku ngn Bob Marley.... haha... No women no cry tek jang ooo?!

    ReplyDelete
  2. kmk rasa tok lah post plg kontroversi.. haha

    ReplyDelete
  3. hahaa! nang layan entry tok... pastok apa gik kah selain boobs? hahaa

    ReplyDelete
  4. hahhaha..lawak! bravo abs. you such a very open minded about it. like it! good info. nok paling besar ya..huh ney da best!

    ReplyDelete
  5. good info..mek nk blaja design bra lok..heheheehhe..g hongkong..

    ReplyDelete
  6. Nah..tok sik ngereco bro..ilek..bagus topik tok koh..nang benar..jgn urg laki x tauk bah..mun ada bini tauk lah..mun yg begerek ya jgn nak dicoba pegang!! meletup lak..hihi

    ReplyDelete
  7. haha. sekadar sharing is caring tok koh. heheh :D

    ReplyDelete
  8. RASA MAOK TETAK EH..hhe asta bele-bele

    ReplyDelete
  9. HAHAHAHa...boobs..ahahahha :P

    ReplyDelete
  10. errr..apa boobs ya kamek sik tauk ya??ihik2 suda terang lagik bersuloh.

    ReplyDelete
  11. hehe. sharing is caring ok :P

    ReplyDelete
  12. nang ada gia??? Hahaha... lucu!

    ReplyDelete
  13. 7th century BC bukan sebelum Masihi

    ReplyDelete
  14. mestilah ada gia.ahaha


    shaher, aku lupak engkah abad ke 7 sebelum masihi. BC = before Christ

    ReplyDelete
  15. huhh...post tok..hopefully ktk dlm keadaan ok smsa polah post tok...kah3....
    thnks for sharing, ada bnda yg kmk xtauk juak bha....:D

    ReplyDelete
  16. MelisaFarahHaniWahabJuly 28, 2010 at 4:43 PM

    paloi azahari. hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...