Pages

Thursday, July 29, 2010

Lekik - Lekik

(Image courtesy of Blog)
Lekik - lekik jak waktu baca blog kakak kita sorang tok. Rasanya sik pernah aku lekik-lekik baca entry orang berturut-turut. Nang perey kamek tetak kak!  Blognya sik gilak post entry dengan gambar. Sik macam blog aku, yang selalunya nang ada gambar. Blog kakak kita ya nang purely cerita. Nang menarlah bunyinya bersusey. Aku pun nang baca dengan penoh perasaan. Nang gembira malam tok baca macam-macam kesah tek.Ya baruk cemerlang, gemilang, terbilang. Pandey supanku dengan blog aku eh. Pandey rasa low-self esteem kotan rasa blog kakak kita ya best, blog aku lame T_T

 Baca, jangan nisik!
(Sila klik: Rilek-Rilek Ajak)

2 comments:

  1. haha jangn gia bah...blog ktk best juak apa...mun blog ktk x best..blog kmk lagik x best haha

    ReplyDelete
  2. hehe. tp kakak kita ya best bah bloyar. haha. asa kita gik lam cetanya. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...