Pages

Thursday, October 21, 2010

No Taste! Kamonlahhh

(Image courtesy of Site)
Di Universiti Teknologi Petronas, ada sigek fenomena misteri yang aneh. Aku nang itok kenak fenomena tok berlaku di UTP. Asak atiku maok tauk aih!! Maok tauk fenomena apa?

Toklah fenomena ya. Orang laki ngeybeng beg pegi kelas. Siklah pakey beg macam ya, tapi beg lain kit. Seranto-ranto, ada jaklah makhluk tuhan yang bernama lelaki ngeybeng beg kedak ya mun pegi ke kelas. Aku nang heran koh!

Aku belom pernah nemu sidak ngeybeng beg seteriking gitok. Ewwwwww.
(Oi, nakpakah?)
*Hahaha*

Bagi aku, mun ngeybeng beg gia, laki kelihatan sunggoh feminin!
No taste! Kamonlahh!

Di UTP tok, disebabkan mesin basohnya di V2 amat bagak, dan bunyinya nang sigek blok tok dengar, nang sik beranilah aku nyuci baju pakey mesin basoh ya. Takut rusak dak kain baju aku bah.

Sebab ya, aku rela nyesah dak kain baju pakey tangan. Nyesah baju dengan penoh kaseh sayang. Tapi disebabkan banyak keja, malasku nyesah. Alu ngantar ke dobi jaklah.


Mun diekot, beg gitoklah selalu dipakey mun dak laki pegi kelas. Aku tek, engkah segala dak baju ke dalam beg gitok. Gine aku ngembak beg ya ke dobi tek?


Damn! Aku terngeybeng beg ke dobi kedak tok indah! Ya jak aku nganok ngeybeng beg gia kelihatan amat feminin. Lekak aku tersedar aku ngeybeng beg macam ya, aku alu cepat-cepat ngembak beg pakey tangan.


Sik maok aku kelihatan feminin gitok bah. Yalah urang selalu padah, jangan nganok gilak, kelak dirikpun kenak. Aku nang mala jak terkenak koh, benda aku anok, benda ya aku dapat.
(Agik asa kau)
*Hahaha. Damn*

Oh lupak menjawab persoalan tek. Kenak laki ngeybeng beg gia kelas. Jawapan sidak? Senang berambik barang dalam beg, sekda zip, senang maok ambik barang. Aku tek? Aok ajaklahh. Haha.

15 comments:

  1. mun kt utm, banyak jak mbiak 'laki' yang makei beg kedak ya. ada agikkkk grand dari mpuan pun siap ada keychain badge macam2. hahahahaaaaa


    bermaksud utm pun banyak auwwwwwwwww

    ReplyDelete
  2. ooOooo... tok mesti trend miak kinek tok kali.. trend ngeybeng beg besar2.. mesti ada dak telekung ndah dalam ya kali nak? ehehe...

    ReplyDelete
  3. fifiy..ewwwwwwwwwww. hahahaha. endakku brani. ahhahahaa

    irah, aiseh, ktk terbaek, kmk sik. haha

    dio. endakku tauk koh pok. miak laki aher zamann. hahahaha. hahaa

    ReplyDelete
  4. haha.. gik asa.. hoho.. control macho bro.. control.. hehe..

    ReplyDelete
  5. hahahahaha~~~ feminin d situ...yala ktk jgn d anok lak bnda ya blt ke ktk blt..hehehe..=p

    ReplyDelete
  6. hahaha.stail baru ya bah.nasib u x mbak k beg plastik sampah.hehehe

    ReplyDelete
  7. mejin ktk gia lok..lmk dh sik abas ktk tok eh..

    ReplyDelete
  8. Cute nar last pic ya bah...let's hope xda agik generasi muda ngebeng beg cam ya di year 2020 ha ha

    tq for the nice post, you made me laugh :)

    ReplyDelete
  9. huda. haha. harus kontrol macho :D

    vie, come on lah. jaik gilak trend ya. serious! haha

    flo. yalah, what u said, u get back. sbr jakla haha.

    pok, yalah tek. ngembak beg uras besar2? haha

    vian, hehe. sela2 abas jak :D

    pn isah, hehe. cerita yg harus dikongsi dgn urang :)

    ReplyDelete
  10. darjeeling. hehe :)

    mem, aaa. haha. kesah benar last week ya. haha :)

    ReplyDelete
  11. bahhh hahahaha nasib dekat maktab kmk sik da owhhh mun ada dah lamak dahhhh ek muntah..hahaha by the way, kisah mek nasib tak faham juak..mun sik sik tauklah kmk koh..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...