Pages

Tuesday, September 25, 2012

Stewardess

Stewardess. Pramugari. Figura? 34 - 28 - 36. 
(Oiii, sekati jakk)
*Ahaha*

Kaki mesti kachak gitok.

Mun kaki kontot kedak Ramlah Ram gitok? Emm, boleh jak try apply.
(Ramlah Ram juak kenakkk)
*Aok owh, hahaha*

(Sila klik: Ramlah Ram)

Mun laki, tapi try maok jadi stewardess? Kompom sekpat.
(Laki ney dapat jadi stewardess, kau tok ehhh)
*Aok aok, boh manass. Ahaha*

Urang keja ngular pegi makan rah Rojak Kuchey, Tok Janggut, JNJ, Kopi O Corner, Rumah Hijau, Ramai Cafe, Mcdonalds, KFC, Mom's Laksa, Bimmers, Sate Ceko dan banyak gik eh. Sidak stewardess? Ngular dalam belon ajak, tedah lokkk.
(Oiii, ingat stewardess sik pandey laparkah?)
*Menar juak owhh, bukan ngular tok, nang time makanlah owh*

Kadang-kadang, stewardess berbekal payong gitok nait belon. Takut ujan kali.

Kadang-kadang sidak berbekal helmet gitok nait belon. Takut pelayang belon pelantin kali. Taukkah apa itu pelayang? Pelayang ya adalah kipas. Kipas belon ya bah. Tok mun nait belon ada pelayanglah.
(Air Asia ada belon berpelayangkah?)
*Eh?? Sekdakahh? Sik patuuuut*

Aku maok cita, 2 minggu lepas, aku balit ke Kuching nait Air Asia. Flight malam.

Macam biasa, ada stewardess yang manis kedak eskerem. Aku tek, dudok rah kerusi 1F. Nok hot seat ya. Tapi nak, dalam belon nok aku nait tok, ada sigek benda yang sik pernah aku diat selamak-lamak aku nait belon sebelom tok. Kiranya tok first time temu. Lekak stewardess tek abis beridang barang makan-minum dalam belon. Urang dalam belon tek udah gago maok tidor udah. Ada sigek keindahan alam yang polah aku sik ngantok dalam belon ya. Sejam lebeh ya terlalu sekejap.

Toklah keindahan alam. Sik pernah seumor hidup aku diat stewardess dudok baca buku waktu udah abis beridang barang makan. Yang aku sure, stewardess ya amoi. Nang keindahan alam semulajadi, dudok sorang, baca buku sorang-sorang macam ya. Ya keindahan semulajadi untuk lelaki. Seriousss.
Bayang jak, stewardess amoi leng loy baca buku dalam belon.

Dipancar reading light pakeynya baca. First time aku diat stewardess makey lampu ya. 

Bayang lokk.

Bayang lokkk.

Bayang lokkkkk.

Lebeh kurang gitoklah rupa stewardess amoi leng loy maca buku. Waktu toklah, aku harap belon ya sik landing-landing. Biarlah sampey sepuloh jam pegi Kuching, aku redha mun gitok.
(Oiiii, nakpakah? Tapi menar juak oowhh)
*Yahh, tauk pun*

Waktu landing, touch down ya, nang sik berasa. terer pilot tok landing.

First time juak belon terlimpas parking bay belon. Hahaha, jenaka. Sampey berpusin balit belon. First time juak kenak waktu nait belon. Tahniah Air Asia. Flight paling best pernah aku nait. Untuk stewardess amoi leng loy nok maca buku dalam belon. Harapnya kekalkan perangei macam ya. Memberik kegembiraan bah. Ni Leng Loy. Wo Leng Chai. Retinya kitak kachak, kamek ensem.
(Jadi, ensemlah kau tek?)
*Oiii, sukati akulah maok perasan hahah*

10 comments:

  1. Aih, gmbr alu sekda. Coba tampal gambar nya lokk. Lalalalalala~ hahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adeh, adeh. hahaha. sik bleh jadi stalker cemyaa. haha

      Delete
  2. perghhh,..haha....amoy ya ulat buku aii

    ReplyDelete
  3. Smengat nya nak maca ya. Follow mine// myhabibysuperb.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. TQ ya sudi follow blog sy, done follow u too, member#322

    ReplyDelete
  5. kmk ingat tek pramugari kerja ngesep jak2..duhal da juak rajin maca buku..tapi da juak aie..pramugari muka menjus jak..nya jeles ngan kmk kali..sbb kmk kacak gik dariny..hahahahahha

    ReplyDelete
  6. Boleh geng kamek ngan amoi ya... Mun kamek ada sia, ada kamek poret nanyak 'kitak baca buku apa tek?' hihihi

    ReplyDelete
  7. Pndey ktk bercerita.. suk mok tauk ending..:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...