Pages

Saturday, August 31, 2013

Barisan Nasional


Barisan Nasional. Dolok digelar Parti Perikatan. Banyak parti di dibah Barisan Nasional yang membentuk kerajaan Malaysia.

Kerajaan Persekutuan Malaysia. Dipimpin oleh Barisan Nasional dari dolok lagik.

Barisan Nasional adalah kerajaan yang sweet. Nang sweetlah sidak tok. Banyak kali sik lupak dengan rakyat marhaen kedak kita semua termasok aku. Sik cayak kah Barisan Nasional tok sweet?

Diat yaa. Ada sidak wish Selamat Hari Kemerdekaan. Tapi macam biasa. Berpantun juak aku. Gia aku nyawabnya. Aku appreciate kenak wish macam ya. Tapi aku lebih appreciate mun ada message gitok wish untuk 22 Julai kelak. Bukan apa, untuk urang Sarawak, 22 Julai 1963 adalah Hari Kemerdekaan Sarawak dari British. 

Dengar ya Barisan Nasional? 22 Julai 2014 kelak jangan lupak wish kamek urang lagik kelak, ok? Thanksss.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...