Pages

Friday, April 30, 2010

Pipi Tembam. Again.


 (Image courtesy of Budiey)
“Haii Bang E. Kempeng sik perut amek?”

“Krooihh. Zzzzzz”

Diat ya, aku sik gago mok diat pun. Dedek gik maok cuci mata. Tertido gik aku ya, waima ada pompuan nyuroh aku diatnya ngesep-ngesep. Mun sik, eksen jak molah dirikpun tidor. Apa punca aku tidor? Kenak aku sik melayan? Senang jak jawapannya.

Sebab pipinya cekong. Perut kempeng.
*sik minat sik minat sik minat*

 (Image courtesy of Site)
“Hai Bang E....”

Belom giknya ngabis ayat ya, aku dah gitok dah, siap cuci mata dengan cara maok ada! Kenak macam yakah?
(Sila klik: Cuci Mata)

Sebab pipi tembam, perot cembong. Ohhhh amat menarek!
*minat minat minat*
(Sila klik: Pipi Tembam)

Sebenarnya aku sik sangka tok Elyana. Dolok kurus ada, sik lalek gilak aku dengannya tok. Sekali diat tek, wahh, amat tembam pipinya kinek tok. Aku jak miker ya Manohara tek.

(Image courtesy of Site)
Elyana nyusey, nya supan sebabnya berisik gia kinek tok. Rasa rendah dirik. Sekpa-sekpa, di mata jutaan laki maybe sik kachak, di mata aku, kachak. No worry, be happy babe!

 Setahap dengan si pipi tembam, gambar kegemaran aku toklah. Nang ‘all-time-favourite’ lah gambar tok.

“Haii Bang E, amek mamam dolok ahh?”

“Best amek momom Bang E. Nyum-nyum. Iboh itak jeles diat ah? Nyum-nyum. Rugi itak sik momom Bang E.”

“Mamam la kitak sia, isk”

Kenak ada *isk* indah? Bukan apa, aku gerenti, aku sik gago maok makan. Sebab pemandangan si pipi tembam makan ya pemandangan yang amat indah. OoOOo mesti sekda bunyi kunyap-kunyapnya makan owh? Kiuttt gila!
 
Sigek gik, have to admit, aku suka diat orang bersanggol. Waima ada orang padah, kedak orang tua jak bersanggol. Pompuan bersanggol nang ngenak mena munnya pakey baju kebaya.

 (Image courtesy of Sanggol)
Mun pompuan bertudong? Munnya bersanggol? Mun ada temu, nang gerenti rasa maok ngempas dirik jak. Kachak sebab ladies jak rupa. Owhh, amat menarek. Menarek amat, owhhh. Nang setayel.
(Tok baruk berterus-terang pok)
*Hahahah*

24 comments:

  1. Chubby2 jak ehsss... haha... Feveret juak mun nangga ompuan chubby2 tok ehhss... haha...

    ReplyDelete
  2. cak pok!

    mmm

    mm

    mmm

    minatt.hahaha

    ReplyDelete
  3. kmk tembam juak Bang E....
    ahahah....best juak taste ktk tek ouhh

    ReplyDelete
  4. shakira. hehee :D

    yah! haha. tembam la kachak ok. x kacak kurus2 ehsss..

    ReplyDelete
  5. tembam nang kacak..hehe.. ;p mun geram pat d kubit pp tembam ya..mun kuruc cengkung camne nak ngubit? tembam kiut.. ;p

    ReplyDelete
  6. ndak abs2 ng pp tembam nya tok eh. adoheh. crk laa biak utp tok. bnyk jwk tmbam2 tk eh. ahaha. :D

    ReplyDelete
  7. ayo...selera diRaja gitew...sang Mano, ngutik!!!

    ReplyDelete
  8. waa ada juak org minat org tembam oh?
    terharu~hee :P

    ReplyDelete
  9. ooOO..pp tembamla chomel. hehehe...ihh :D

    ReplyDelete
  10. aaa baik..
    im skinny.
    tidak termasuk.
    fine.

    ahaha statement merajuk!

    ReplyDelete
  11. AZA!!!!!!!!!!!!! SIK SANGKA AKU KAU SUKA MPUAN PIPI TEMBAM. WAKAKKA! Wat a breath of fresh air. seriously. hahah! Dats gud! :) neng

    ReplyDelete
  12. moi. makan byk2 sak gumok. hehehe..... :D

    neng! excuse me, kau dah cekong dah kinek tok oi. hahahaa :D

    ReplyDelete
  13. Salam.. nak share sikit bout sanggul tinggi nak biasa difesyenkan oleh segelintir kaum Hawa kinektok..

    Daripada Abu Hurairah ra beliau meriwayatkan bahawa Rasulullah Saw telah bersabda:

    “Dua golongan yang termasuk dari kalangan ahli neraka yang tak pernah aku lihat iaitu yang pertama mereka yang memegang cemeti seperti ekor lembu (bentuk cemeti itu seperti ekor lembu yang berbulu-bulu dan berambut-rambut) dan mereka memukul manusia dengan cemeti tersebut.Yang kedua adalah perempuan memakai pakaian tetapi keadaanya umpama telanjang (ketat), dan perempuan ini berjalan sambil berlenggang lenggok dan sanggol rambutnya (ataupun sekarang ikatan rambutnya) umpama bonggol unta. Dan perempuan yang sebegini keadaanya tidak akan mencium bau syurga.Ketahuilah bau syurga sudah boleh diciumi dari jarak begini dan begini.”

    sekadar peringatan kita bersama :)

    -Hamba Allah-

    ReplyDelete
  14. ah. thank u for the reminder :)

    ReplyDelete
  15. haha. kelak molah. hahah mati kita

    ReplyDelete
  16. haha..kdg2 kmk tpikir kenak pmpuan chubby salu kena sruh diet?? ada jwpan ka mr_ abs bg soalan kmk tok??

    ReplyDelete
    Replies
    1. chubby = gemox? haha. mun chubby = berisik dikit, with baby fat, sekda problem. mun chubby gemox, mustilah diet. mun sik, susah carik size. nak nak nak? pompuan kan suka sopingg

      Delete
  17. hahah.. mun overweight ya kira chubby or gemox?? cam kmk tok bmi tlebih skit jak.. yap, ompuan nang ska shopping.. xpat d nafikan ya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. emmm, mun overweight kedak syanie, ya gemoxxx. haha. tp mun babyfat di keliling pinggang, ha, boh riso. ya namanya chubby. hehe. ketara ktk suka soping juak. ihh :p

      Delete
  18. haha.. sikda la mek kdak syanie.. baby fat nang ada keliling pinggang tok.. nektok tgh try mok ilangkan baby fat tok. mok slim dkit..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...