Pages

Monday, December 19, 2011

Nuffnang Asia Pacific Blog Awards 2011

 Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011. Jadi, udah tauklah sapa menang 16 Disember ya tek? Banyak juak pemenang eh.
(Sila klik: Nuffnang Winners)

Xia Xue. Antara blogger paling top. Menang eh. Tahniah! Untuk sapa-sapa sik tauk, nya tok sik perlu bekerja pun. Sebab income darinya blogging ya, dah cukup lumayan. So, nya hidup dengan gembira, polah apa yang nya suka, pasya blogging apa yang nya maok. Then urang suka baca. Sik rindok apa macam ya!
(Sila klik: Xiaxue)

Hanis Zalikha. Hi Hanis! Nyetoklah penyebab kenak aku bukak blog juak. Diat, ada banyak persamaan dengan belog Hamis Jalikha. Tegalnya la aku terbukak ati maok bukak blog. Sebab, apa ditulisnya, not typical bah. Ngerecho jak banyak, kedak aku. *Ahaha*
(Sila klik: Ini Belog Saya)

Antara kategori dalam Nuffnang Asia Pasific Blog Awards 2011. 

Semadi sekda kategori Best Ngerecho Blog, mun sik, udah aku join tek. Nasib sekda kategori ngerecho bah. Mun sik tek, yaahhh!!
(Kiranya mun ada, menang la kau tek?)
*Aok! Menang. Ahaha*

2 comments:

  1. Sabar jang.. Bukan rezki kau.. haha.. NWay, cuba ada untuk sidak yang polah award kedak ya untuk anugerah khas untuk sidak sarawak jak ka.. Mok juak aku join...

    ReplyDelete
  2. kelak idar kita gik owh. kelak apply sama2. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...