Pages

Friday, July 30, 2010

United States of America

Siri3. United States of America atau Amerika Syarikat tertubuh pada 4 Julai 1776. Sidak mendapat kemerdekaan daripada Great Britain. No wonder sidak kamceng sampey kinek tok.
 (Sila klik: Wikipedia)
(Image courtesy of Wikipedia)
Antara orang penting dalam sejarah Amerika, adalah George Washington. Mun diekot, George Washington tok adalah dalam golongan Freemason. Bolehlah google perihal George Washington tok kelak.
 (Image courtesy of Zionist News)
Mun diekot, komuniti Yahudi di Amerika, lebih kurang 6 juta orang jak. Tapi, sidak tok adalah antara orang paling berpengaroh di sinun. Sampei media pun sidak Yahudi yang control. Then Yahudi pun control ekonomi Amerika. Sapa-sapa yang control media dengan ekonomi Amerika, sidak boleh control kerajaan Amerika. Media berperanan mempengaruhi orang rami. Ekonomi untuk control kerajaan.
(Sila klik: American Jews)
(Sila klik: Who Rules America?)
(Sila klik: Who Rules America)
Sebab ya, sapa-sapa yang maok jadi Presiden Amerika, sidak mesti dapat restu dari golongan Yahudi yang berpengaroh di Amerika. Termasoklah Obama sekalipun. Sebenarnya aku skeptical dengan Obama. Aku sik cayak gilak, nya mampu merubah dasar Amerika, terutama dasar luar dengan Israel. Sebab, semuanya ngekot telunjok golongan Yahudi berfahaman Zionist.
(Image courtesy of Blog)
 Tolong bezakan antara Yahudi dengan Zionist. Sik sama, sebab Yahudi adalah bangsa, Zionist ya adalah fahaman politik yang ekstrem. Sebab sik semua Yahudi adalah Zionist, sebab ada juak yang menentang dasar Israel. Lagikpun, rami juak nabi dan rasul yang berketurunan Yahudi. Adalah salah kita berik persepsi jaik dengan bangsa Yahudi, sedangkan golongan yang jaik ya adalah golongan Zionist. Sama macam kita berpikiran negatif dengan orang Yahudi yang diam di Malaysia.
 (Sila klik: Malaysian Jews)
(Sila klik: Flickr)
Coba diat kaitan antara golongan Freemason, Illuminati, dengan penubuhan Amerika Syarikat, then tertubuhnya negara Israel. Apa kaitan semua tok dengan Masjid Al-Aqsa yang akan dirobohkan kelak, then keluarnya Dajjal.Can you connect the dots? 

Menar kata kaljis  dengan Adio, mun maok tauk dengan lebih details tentang apa yang sebenarnya berlaku, boleh jak mun maok diat tentang siri The Arrivals. Boleh klik di sia untuk diat semua siri ya. Apa yang aku tulis, aku terjemahkan apa yang aku faham dari apa yang aku diat dari siri The Arrivals ya. Kiranya nyenang keja kitak orang yang maybe malas maok diat sigek-sigek episod. Kepak tapi worth it mun diat.
(Sila klik: The Arrivals)
Mun maok lebih faham, sila baca siri 1 dengan siri 2 ya dolok. Sharing is caring.
(SIla klik: Siri 1. Al - Aqsa)
(SIla klik: Siri 2. Israel)

6 comments:

  1. terima kasih aih..byk ilmu ktk hoh..kmk ilmu ngerepak jak byk aih..

    ReplyDelete
  2. vian. sekda eh. kmk riya diat the arrivals bah, yalah tauk dikit2. hehe :D

    ReplyDelete
  3. thanks for the info mr. abs! :)

    ReplyDelete
  4. LUDAH AMERIKA!! LUDAH ZIONIS!! PTIUHHH!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...